Olen ollut niin pitkään kun muistan tyytymätön kehooni ja ulkonäkööni. Kuitenkin olen saanut pysyvästi miehen rinnalleni ja lapsen saimme 2014. Ennen raskautta olin kai ihan hyvissä mittasuhteissa kuvista päätellen, mutta vaikka nyt on jo kaksi vuotta kulunut synnytyksestä, kiloja on edelleen ainakin 10 liikaa. Mikään huippupitkä en ole vaan sovin enemmän "pätkätöihin" eli olen ns. persjalkainen ihminen. Olen aina toivonut olevani pitempi, mutta asiallehhan ei voi mitään tehdä. Kolmen viikon aikana olen liikkunut säännöllisesti, mutta ruokailutottumukset ovat olleet samanlaiset koko ajan ja näin vain yksi kilo on lähtenyt teille tietämättömille.

 

No nyt sitten tänään päätin aloittaa ainakin viikon kestävän dieetin, jonka rinnalla myös jatkan liikkumista samaan malliin kuin ennenkin. Yleensä sauvakävelen noin 30-40 minuuttia ja teen vielä kotona treenin. Välillä myös hölkkäilen ja kävelen kun on lämpimpää.

nimet%C3%B6n.jpg

Tälläinen on viikon aterialista. Juon myös tietty maitoa lounaalla jä päivällisellä, mutta muuten vettä. Aamuisin olen tottunut juomaan kahvia ja koska olen sokerihiiri, käytän kahvissa 5 lusikallista sokeria. Nyt ollaan jo puolessa päivässä ja päätä särkee edelleen vaikka särkylääke on nautittu. Vieroitusoireet ei sen kovemmat ole.

 

Saa nähdä liikkuuko kilot minnekkään ja muokkaantuuko keho.